Je hebt een website, verstuurt e-mails en zit op socialmedia. Toch blijft de conversie achter. Waarom?
Je hebt een website, verstuurt e-mails en zit op socialmedia. Toch blijft de conversie achter. Waarom?
Jij hebt straks een salespagina die goed opvalt én converteert.
Geef mij een pagina naar keuze. Van homepage tot contactpagina.
Ga voor een verhoogde CTR met bewezen neuromarketingtechnieken.
Ga voor teksten die écht opvallen en engagement krijgen.
Dit is wat je kan verwachten
We maken eerst samen online kennis. Met een heerlijk bakkie koffie vertel jij mij alles over je prachtige bedrijf, je doelgroep en toekomstbeeld. Je geeft aan waar je hulp bij nodig hebt en ik vertel je hoe ik je daarbij kan helpen.
2. Je krijgt een duidelijk plan
Na onze gezellige call maak ik een offerte voor je op. Hier staan alle afspraken in die wij besproken hebben in onze call. Zo weet je precies waar jij aan toe bent.
Tijd om in jouw brein te kruipen. Ik wil alles weten over je doelgroep, je bedrijf, je product/dienst en tone-of-voice. Met deze informatie kruip ik, als online hersenchirurg, in het brein van je doelgroep. Met behulp van AI-tools, neuromarketing en mijn creatieve brein zorg ik voor killer-teksten én spot on neuromarketing-advies.
Jij kijkt de teksten na met jouw expertisebrein. Jij bent namelijk dé breinmeester van jouw vakgebied. Je krijgt twee keer de tijd om feedback te geven op de aangeleverde teksten (meestal is één keer al genoeg).
Je houdt de uiteindelijke teksten voor je en kan niet wachten om de teksten online te zetten. Natuurlijk kijk ik met je mee hoe en waar je de tekst plaatst. En geef als nodig nog advies. Yup. Ik ben een perfectionistische neuromarketeer.
Klaar met lage conversies?
Waarom converteren mijn teksten niet?
Wat als ik je vertel dat je dit probleem met neuromarketing kunt verhelpen?
Je website krijgt betere conversies
Je e-mailfunnel krijgt hogere CTR
Je marketingkosten gaan omlaag
Dat zou toch een droom zijn?
Met neuromarketing is dit mogelijk.
Hey jij daar! Ik ben Claudia en met mijn 9+ ervaring in de wereld van marketing help ik je graag bij het schrijven en optimaliseren van jouw teksten met mijn beste vrienden neuromarketing én AI.
Van homepages tot socialmediaposts of mailflows. I'm your neuro-girl. Voor al je teksten met neuromarketing-technieken.
Het is een combinatie van gedragspsychologie, neurowetenschappen en marketing. Met deze gouden combinatie kun jij begrijpen wat je klant wilt en juist niet wilt. Hierop speel je in met je teksten met als resultaat: meer leads én tevreden en blijvende klanten.
Ik maak gebruik van neuromarketing-technieken als framing, anchoring, decoy-effect, Cialdini principes én nog zo veel meer leuke trucjes. Met deze technieken optimaliseer ik jullie marketingboodschappen zodat deze aansluiten bij de beslissingsprocessen van je (potentiële) klanten.
Ik voel je frustratie, maar die heb je straks niet meer! Een niet converterende website heeft meestal te maken met dat je niet de lezersvragen van je doelgroep beantwoord. Laat mij je helpen. Ik kijk met neuromarketing-ogen naar jouw website en optimaliseer je website zodat die meer leads krijgt.
Love the drive! Dit hangt af van wat je allemaal van mij nodig hebt. Tijdens onze kennismakingsgesprek vertel jij mij waarbij ik je kan helpen en dan kan ik daarna een inschatting maken van de leverdatum van jouw mindblowing teksten.
Dat verschilt per marketing-uiting. Met socialmediateksten kun je de resultaten al binnen een paar dagen zien. Wat betreft een webtekst, zie je dit meestal binnen enkele weken. Belangrijk hiervoor is, is dat jouw database goed op orde is, maar daar gaan jij en ik tijdens onze samenwerking ook goed naar kijken.
Tijdens onze call ga ik helemaal in jouw brein. Ik stuur je daarnaast ook een briefing mee die je invult, zodat we samen om 1 lijn zitten. Ik weet dan precies hoe jouw bedrijf 'praat' en combineer dit met de 'taal' van jouw doelgroep.
Heel graag zelfs! Samen met je team leer ik je meer over neuromarketing en AI. Ik kijk dan ook graag mee met jullie teksten en zorg dat jullie na deze training weten hoe jullie neuromarketing-teksten kunnen schrijven en beoordelen + je weet straks alles hoe je het beste AI kunt toepassen voor je schrijfproces.